2 Mayıs 2009 Cumartesi

kendimle triplerim

canımın çok sıkıldığı bi gün daha olabilir mi bilmiyorum.insanlarla iletişimimi sıfırladığım bir gün bugün.konuşmak isteyince konuşamıyorum takılıp kalıyorum düşünmediğim bişeyi söylüyorum.o yüzden ahkm kesicem size burdan ancak böyle tatmin olabilirim:) bugünlük mazur görün artık.... saçmaladığımı farketince konuşmayıp düşünmeye başladım ben de.bişeyler hakkında tartışırken insanlar kendilerini bi tarafa ait hissetmek istiyorlar sanırım, illaki bir şeyi dibine kadar savunmak istiyorlar belki hayatlarımızın bize getirdiği amaçsızlıktan miskinlikten kurtulmak için filmlerde gördükleri karakterleri sıradan Türk hayatına uyarlamak için... artık konuşmada hangi taraf baskınsa o galip geliyor.çünkü kararsız kahramanımız uğraşmak istemiyor belli ki.kabulleniyor diğerini sussun diye.. baskın karakter egosunu tavan yapıyor libidosunu doyuruyor.kendine gelen güvenle adımlarını daha büyük atıyor büyük ihtimalle. şimdilik düşündüklerim bunlar ama var daha aklımda, geldikçe yazacağım artık:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder