12 Temmuz 2009 Pazar

sarhoşlar, musluk ve john lennon..saçma bir gece öyküsü

kentleşmeye çalışan bir şehrin herhangi bir kenar mahallesinde yaşıyorum.benim 10 katlı bir apartmanda oturmam, hemen yanımızda onlarca gecekondu olduğu gerçeğini değiştirmiyor yani...aslında çok da rahatsız olduğum söylenemez.başka bir deyişle bu gecekonduları, o büyük ve ruhsuz sitelere tercih ederim.ne de olsa geceleri hala yıldızları izleyebilmemi onlara borçluyum. gene saat 2.00 oldu ve ben gene uyuyamıyorum.camı açtım,serin bir rüzgarın saçlarımı savuruşu beni bikaç saniyelik hayallere götürse de yoldan geçen sarhoşlar durumu bozdu birazcık.bana bakıp duruyorlardı çünkü.ben de mahallemizin kızı imajını bozmamam gerektiğini anladım ve "yürüyün gidin vitaminsizler!" dedim onlara,dağıldılar. perdemi çekip banyoya gittim.elimi yüzümü yıkadım,bir kaç dakika aynaya bakakaldım.o sırada daha önce hiç musluktan su içmediğimi farkettim.annem küçükken korkuturdu beni;musluk sularından böcek,solucan filan çıkacağını söyleyerek.artık bu yalana kanacak yaşı geçtiğime göre içebilirdim.çenemi dayadım musluğa.sonuna kadar açtım.hızla akan su yüzümü ıslatsa da hissetmiyordum çok..hayatımda ilk defa yapacağım birşeyin zevkini hissetmek için bi' kaç saniye boşa akıttım musluğu.greenpeace'den özür dileyip bir avuç su aldım ağzıma.tadı biraz değişik de olsa içtikçe içesim geliyordu. suya doyduktan sonra odama döndüm.ellerimden ve yüzümden damlayan sular yerde bıraktıkları izlerle hansel ve grateli anımsatıyordu. biraz önceki tecrübemden dolayı bu sefer camdan dışarı bakmamaya karar verdim,sadece sesleri dinleyecektim. sokaktan iki teyzenin sesi geliyordu,yanılmıyorsam 3 tane de genç kızın.çekirdek çitliyorlardı.ritmik olarak 5 ayrı "çitirti" duyuyordum. teyzeler şu an güncel konuardan konuşuyorlar:başbakanın yeni yasa tasarısı, havaların durumu, kriz filan işte...düşündüğümden çok daha entellektüeller.ama sanıyorum ki birazdan kocalarını ve yatak odalarını anlatmaya başlayacaklar çünkü kızlar onların yanından ayrılıp yeni sevgililerini anlatmaya başladılar bile. sokak başından 2 kişinin ayak sesi geliyor.evet, bu tabii ki ilginç bir şey değil ama kızların aynı anda vahiy gelmiş gibi susması enteresan işte. tabi hepsinin birden susması sizin için bir şey ifade etmedi ama bunun türkçe meali aslında şudur:"berk ve alper geliyor, dikkat çekmeliyiz kızlar!!"dır. berk ve alper kızların önünden geçti,kızlara göz ucuyla bile bakmadılar.ama kızlar ikisinin de onlara aşık olduğunu düşünüyor.ne yazıkki tek problemimiz ortada 3 kızın ve 2 erkeğin olması... birden düşününce kızların basitliği beni onlardan ölesiye tiksindirdi.tek ümidini bir erkeğe bağlamak gerçekten salaklıktı. ben de bunları unutmak için aklıma ilk gelen konuyu düşünmeye başladım:isa'dan bile daha ünlü bi adam,john lennon, nası öldü acaba ya? uyuyakalmışım;henüz cevabı bulamadım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder